Dag 2

14 juli 2018 - Vilsteren, Nederland

Afgelopen nacht niet heel veel geslapen, maar dat heb ik altijd de 1e nacht in slaapzak en tent.

Vanmorgen rustig opgestaan en een kopje thee gezet en ontbeten. Daarna alles weer opgeruimd en ingepakt en weer op de fiets gestegen.

Eerst richting Zwolle, om vanaf daar de Vechtdalroute te starten. (LF16)

Vanaf Zwolle de Vechtdalroute opgepakt richting Vilsteren. Heerlijk rustige fietsroute, weinig last van auto’s, de dijk langs de Overijsselse vecht was zelfs verboden voor motorvoertuigen, heerlijk. In Dalfsen even wat boodschappen gedaan voor de lunch, het avond eten en ontbijt en lunch voor morgen.

Net buiten Dalfsen, vlak langs de Vecht even lekker rustig in de schaduw een broodje en wat fruit gegeten. De hele weg in de zon gefietst dus dan is schaduw erg prettig.

Na een tijdje gezeten te hebben en genoten te hebben van de omgeving, weer op de fiets gestapt voor de laatste kilometers naar het kampeerterrein.

Aangekomen op Landgoed Vilsteren, helaas was de 300m er naar toe niet te fietsen, door het mulle zand, dus afgestapt en verder gelopen. Heb een heerlijk schaduwrijk plekje uitgezocht en m’n tentje opgezet.

Toen alles gereed was even wat gedronken en daarna heerlijk onder de douche gestapt.

Nadat ik ontdaan was van al het zweet en stof een lekker kopje thee gezet en daarna ben ik gaan koken, vanavond stond er pasta carbonara op het menu.

Nu heerlijk relaxen met een kopje thee en een boek voor me tentje.

Fijne avond!

Owhja, bijna vergeten; vandaag 62,55km gefietst. Morgen op naar Duitsland.

1. Anja:
    14 juli 2018
    Wauw, nog een mooi ritje in deze warmte! Mazzel dat er wat wind staat anders is het te!
    Goed smeren en drinken en vannacht heerlijk naar dromenland
    Morgen nog wat warmer! Denk om je bolletje 👍🏼 en vooral genieten!
  2. Yvette:
    15 juli 2018
    Dank voor je leuke reacties Anja.
    Smeren doe ik zeker, was vandaag helemaal wit van de creme, dus was erg blij met de douche op de camping.
  3. Inn:
    21 juli 2018
    Ik lees nu even je reisverslagen want het was een beetje druk deze week. Maar ook leuk hoor om te lezen wat je allemaal doet.
    Succes, Ik ga naar dag 3