Dag 8 & 9

21 juli 2018 - Scherpenzeel, Nederland

Gisteravond geen tijd meer gehad om te schrijven, dus doe ik het vandaag voor zowel dag 8 als dag 9.

Gisterochtend op mijn gemakje opgestaan en ontbeten. Daarna op weg gegaan naar Ereveld Loenen en bij het graf van Ome Jan geweest.https://oorlogsgravenstichting.nl/persoon/100549/johannes-gijsbertus-van-maurik
Alleen op weg naar het graf ben ik in een gat gestapt en heb hierbij mijn enkel verstuikt en mijn knie opengehaald, dus dat was even een flink baal moment.
Na alles schoongespoeld te hebben en het graf te hebben bezocht ben ik naar de Loenense Waterval gefietst. Daar even wat gegeten en gedronken en even genoten van het koele water.
Toen ben ik even naar Eerbeek gefietst voor wat grote pleisters, want zulke grote pleister had ik natuurljk niet bij me. Gelijk maar even wat verkoelende frisdrank gehaald en naar Kampeerterrein Zegenoord terug gefietst, om daar nog even lekker te relaxen met een koud drankje en een boek. Rond 17u richting Labelterrein De Vrijenberg gefietst om de Scouts een bezoekje te brengen. Daar heb ik ook een hapje meegegeten.
Rond 22.15 weer terug gefietst naar mijn kampeerterrein, want het werd al donker en ik moest nog een stukje door het bos. Rond 22.30u kwam ik aan bij mijn tentje en heb toen nog even wat gedronken en ben toen lekker de tent in gedoken om te gaan slapen.

Helaas vanmorgen vroeg om 5.30u al gewekt door een huilende baby die gister met zijn ouders vlakbij mij op het terrein zijn komen gaan staan. Helaas lukte im slaap komen niet meer, dus om 7.30u maar de tent uit gegaan en vast mijn spullen ingepakt en wat gegeten en gedronken. Helaas bleef het gejengel doorgaan, dus was ik snel klaar met eten en drinken en heb ik mijn tentje platgegooid en alles op de fiets geladen. Nog even betaald bij de beheerder en toen op mijn fiets naar huis gestapt. Eigenlijk zou ik nog een nachtje naar Zeewolde gaan, maar door mijn struikelpartij van gister, heb ik besloten een nachtje eerder naar huis te gaan, zodat mijn enkel en knie even wat rust hebben. En 1 nachtje eerder naar huis is niet zo'n ramp.
Het was een korte rit vandaag en erg warm wederom, er stond bijna geen wind en als er wat wind was, voelde deze erg warm aan.
En nu ben ik weer thuis en heb ik al lekker gedoucht en heb ik gelijk even wat boodschappen voor het weekend in huis gehaald. De tassen uitpakken en wassen doe ik lekker morgen. Nu doe ga ik lekker bankhangen en doe ik niks meer, owhja alleen koken dan vanavond :-)

Op de teller van gister en vandaag staat: 71,79km

Het totaal aantal kilometers deze 9 dagen zijn, afgerond volgens mijn kilometerteller: 516km

1. Cilia Tiggelaven:
    Knie ziet behoorlijk rood
  2. Rita:
    21 juli 2018
    Leuk verslag van je fiets avontuur. Erg jammer voor jou dat het avontuur iets anders is geëindigd als dat de planning was. Sterkte met je knie.
  3. Yvette:
    Bedankt.
    Knie is ook lichtelijk verbrand van de zon, haha.
  4. Anja:
    21 juli 2018
    Nou, dat eind is minder, Jammer Yvette. Maar gelukkig heb je een mooi tochtje om op terug te kijken
    Genoten van je verslag en foto's! Tot gauw weer!
  5. Inn:
    22 juli 2018
    Het is elke keer weer met je mee genieten. Ja de val is natuurlijk pech en mag hopen dat je niet teveel last hebt ervan.

Dank voor je verslag.