Dag 3

15 juli 2018 - Hoogstede, Duitsland

Als een blok geslapen vannacht, maar wel op tijd wakker, dus om 8u aan een koppie thee. Daarna spullen ingepakt en op de fiets gestapt richting Hoogstede.

Het was erg warm, ik reed veel in de zon en er was weinig wind tot aan de grens!

Over de grens begon het te waaien, helaas geen rugwind, maar tegenwind.

De fietspaden waren goed, tot de laatste 10km, toen kwam ik op een karrespoor, ik kijken of ik wel goed zat, maar dit was echt het fietspad wat ik moest hebben. Het was een pad met veel zand en grind of stukjes los asfalt. Daarbij was het ook klimmen en wind tegen.

De route naar Duitsland was wel erg mooi. Mooi stuk langs de Vecht gefietst. En ondanks dat het zondag is, was het vrij rustig op de paden.

In Hoogstede mijn tentje neergezet en daarna lekker gedoucht, even al dat zweet en al die zonnebrand eraf spoelen.

Nu lekker voetbal luisteren via NOS langs de lijn en zo eens wat eten klaarmaken, het wordt iets van noodles.

Vandaag 69,58km op de teller.

Fijne avond en tot morgen.

Groetjes Yvi

PS; foto’s volgen nog, ook van gister, het uploaden lukte niet.