Dag 7

19 juli 2018 - Loenen, Nederland

Vanmorgen rustig opgestaan en ontbeten, daaran rustig alles ingepakt en op de fiets naar Loenen op de Veluwe.

De route was niet heel bijzonder, er zaten leuke paadjes bij, maar verder veel saaie fietspaden langs drukke autowegen.

De zon zat regelmatig verstopt achter de wolken, wat wel even aangenaam was.

Door een dorpje genaamd Bronkhorst gefietst, erg leuk dorpje met oude huisjes, helaas was het erg druk met ‘oudere’ toeristen die overal en nergens rondliepen, hierdoor niet de gelegenheid gehad om even rustig wat fotootjes te maken, maar hij staat op m’n lijstje om nog eens te bezoeken.

Van Bronkhorst naar Brummen overgevaren met het veerpontje, altijd een aangename    afwisseling in een wat saaie route.

Het laatste stukje was taai, ik denk dat de kilometers van gister nog in m’n benen zaten.

Ik zou eerst naar Labelterrein De Vrijenberg gaan, maar met dit weer vond ik een douche toch wel erg fijn en ben ik naar Natuurkampeerterrein Zegenoord, wat op 10minuten afstand is, gegaan. Morgenavond op bezoek bij de Scouts die op De Vrijenberg verblijven.

Inmiddels gedoucht en boodschapjes gedaan en nu doe ik lekker niks meer, owhjah alleen nog koken dan. Het worden vanavond wraps.

En op de teller van vandaag staat: 69,22km.

Hele fijne avond.

Fietsgroetjes,

Yvi

1. Anja:
    19 juli 2018
    Lekker relaxed! En eet smakelijk straks!
    Mooie foto's !
  2. Inn:
    21 juli 2018
    Bronckhorst is inderdaad een leuk plaatsje, ben er geweest, gelukkig was het toen niet echt druk.
    Geniet weer elke keer van je verslagjes 🤗🐾