Dag 6

18 juli 2018 - Winterswijk, Nederland

Vanmorgen redelijk op tijd opgestaan om te ontbijten en daarna mijn fiets weer vol te laden om te vertrekken naar Schöppingen.

De route was erg mooi wederom en de hele dag een lichte klim met soms een wat stevigere klim gehad, maar alles ging echt voortvarend. Om 13.30u was ik al bij de camping dus heb eerst boodschappen gehaald en toen bedacht toch maar door te fietsen, ik voelde me goed en vond 13.30u wel erg vroeg om te stoppen.

Dus weer op de fiets gestapt en naar Darfeld gereden via de Vechtdalroute, bij de brond van de Vecht aangekomen, was het toch wel een mineur, er stond een bordje einde en er lag een grote kei met wat info. ik was rond 14.30u bij de bron, dus besloten toch maar de route van morgen vast een stuk te gaan fietsen.

Uiteindelijk gewoon doorgefietst naar Lutje Kössink het kampeerterrein in Winterswijk. Tentje neergezet, gedoucht en daarna pasta gekookt en gegeten.

De verbinding is helaas niet zo goed en de wifi doet het ook niet goed, dus foto’s volgen nog.

Nu lekker relaxen voor de tent met een vruchtensapje en een boek.

Owhjah en op de teller vandaag........126,58km!!

Fijne avond en fietsgroetjes,

Yvi

1. Irene:
    18 juli 2018
    Wow! Dat is een aardig eindje fietsen!
  2. Anja:
    18 juli 2018
    Haha, dat is nog al een een afknapper, je verwacht minimaal een borrelend vijvertje/plas te zien
    Met een bankje je gedachten de vrije loop te laten🤔, helaas! wel een best stuk gefietst
    Kijk weer uit naar je foto's en Sukses morgen👍🏼
  3. Cilia Tiggelaven:
    18 juli 2018
    Beste afstand gefietst nu lekker genieten van je sapje en boek
  4. Linda:
    18 juli 2018
    Pffffft wat een eind fietsen geen zere ........? Rustig nachtje en succes morgen !🚴‍♀️
  5. Inn:
    21 juli 2018
    Dat was zeker een behoorlijke eind op de fiets maar ja als het lekker gaat dan inderdaad doorgaan. Omgeving is inderdaad erg mooi. 🤗🐾
  6. Yvette:
    21 juli 2018
    Bedankt voor de reacties.