Dag 3

6 augustus 2018 - Schoonoord, Nederland

Vanmorgen rond 8u opgestaan, rustig wakker geworden met een kopje thee en koffie en een bolletje. Daarna opgefrist en spullen gepakt en op de fiets gestapt.

Het was een warme dag, 34 graden, maar door de wind was de temperatuur goed te doen. En we hadden gisteravond een fles water in de vriezer gelegd en toen deze wat gesmolten was in onze Chilly’s bottle gedaan en hadden we ook heerlijk koud water om tussendoor te drinken.

In Dedemsvaart hebben we bij de Appie even wat drinken en broodjes met beleg gehaald voor een lunchbreak. Na de break weer op de fiets gestapt.

Sommige paden waren saai, omdat deze erg languigestrekt waren, maar sommige waren weer prachtig, zoals langs het Ommerskanaal. Ook door typisch Drenthse dorpjes gefietst, erg mooi.

De eindbestemming was pa en ma in Schoonoord, die daar op vakantie zijn. We blijven hier 2 nachtjes. Even een rustdagje na 5 dagen werken en 3 dagen fietsen. Morgen wordt het nog warmer, daarna koelt het weer wat af gelukkig.

Vandaag hebben we 73,49km gefietst. De provincie die we bereikt hebben is Drenthe, dus de 3 provincie deze vakantie.

1. Cilia Tiggelaven:
    6 augustus 2018
    Veel plezier bij je ouders