Dag 15

18 augustus 2018 - Scherpenzeel, Nederland

Vanmorgen weer rustig ontbeten en de spullen ingepakt. Vandaag de laatste fietsdag.

Via Oud-Loosdrecht richting Hilversum en Hollandse Rading, heerlijk door de bossen en over de heide. Daarna via Soest naar Den Dolder en via Vliegbasis Soesterberg en Leusderheide richting Den Treek, daarna langs de Oud Luntersebeek naar Woudenberg en langs het Valleikanaal richting huis. Niet geheel rechtstreeks, maar wel een heel mooie route naar huis.

Vandaag 49,14km gefietst. In totaal hebben we 730km gefietst, de rustdagen niet geteld, omdat we toen geen kilometerteller mee hadden.

Bedankt voor het lezen en reacties. Tot de volgende keer.

Fietsgroetjes,

Thijs&Yvi

1. Cilia Tiggelaven:
    18 augustus 2018
    Jullie kunnen op een hele mooie fietsvakantie terug kijken
  2. Anja:
    19 augustus 2018
    Dat was weer een mooie tocht Yvette! Leuk om te lezen en je foto's te bekijken!
    Grappig dat je routes fietst die niet bij mij opkomen en waar ik dan toch zin in krijg om ze ook te gaan fietsen, kijk uit naar de volgende!
  3. Yvette:
    19 augustus 2018
    Dank je Anja. Ik heb de routes bewaard en wil ze nog op een kaartje online zetten.