Dag 12

15 augustus 2018 - Bentveld, Nederland

Vanmorgen brandde het zonnetje goed tijdens het ontwaken. Rustig ontbeten met een broodje en een gekookte eitje, daarna de spullen weer ingepakt en op de fiets gestapt.

Eerst richting Amsterdam, via het mooi plaatsje Broek in Waterland. In Amsterdam aangekomen met de IJ-veer naar Amsterdam CS en vanaf daar de stad in richting Haarlem. De stad door was best een uitdaging, maar we hebben het overleefd. Vanaf Haarlem door naar Heemstede en daar wat boodschappen gedaan en doorgefietst naar Bentveld, waar we de komende 2 nachten op het Scoutinglabelterrein Het Naaldenveld doorbrengen.

Na het tentje opzetten, gedoucht en weer even een handwas gedaan. Daarna gekookt en richting Zandvoort op de fiets om daar even een drankje te doen en uit te waaien aan zee.

Vandaag staat er 48,51km op de teller(zonder het retourtje Zandvoort) en zijn we nog steeds in Noord-Holland.

Fijne avond en fietsgroetjes,

Thijs&Yvi

1. Anja:
    16 augustus 2018
    Heerlijk fietsweertje nu! Je begeeft je op bekend terrein Yvette ! Mooie foto's aan Amsterdam beach 😂
    Zoals Zandvoort tegenwoordig heet!
    Nog even lekker genieten! Ga je ook nog naar Amsterdam castle? Oftewel Muiderslot?
  2. Yvette:
    16 augustus 2018
    Bedankt voor je berichtje. Nope, morgen gaan we naar Fort Spion om daar te kamperen.