Dag 14

17 augustus 2018 - Loosdrecht, Nederland

Vanmorgen het laatst opgestaan van beide weken. Weer lekker rustig ontbeten met een bolletje en een gekookte eitje. Na het ontbijt op ons gemak alles weer ingepakt en op de fiets geladen, rond 11:15u vertrokken richting Amsterdam om zo via Abcoude en Baambrugge en Loenersloot naar Loosdrecht te gaan.

Bij Zwanenburg nog even vliegtuigen gespot en gefilmd, toen weer doorgefietst naar Amsterdam, in Amsterdam dwars door het Vondelpark gefietst en daarna langs muziektempel Paradiso, pfff wat een chaos, na de stad kwamen we in de Bijlmer, daar hebben we bij de Arena even lekker een frietje gegeten en toen weer door richting Abcoude. Door de mooie plaatsjes Abcoude en Baambrugge gefietst en daarna langs kasteel Loenersloot. In Loenen even boodschapjes gehaald en toen naar het kampeerterrein gefietst, dit keer overnachten we op een fort, namelijk Fort Spion.

Vanavond lekker makkelijk gegeten, namelijk pannenkoekjes en poffertjes die we alleen nog maar hoefde op te warmen.

Vandaag hebben we 61,36km gefietst en zitten we nog steeds in Noord-Holland, omdat Fort Spion in Loosdrecht ligt, dus net geen overnachting in de provincie Utrecht.

Fijne avond en fietsgroetjes,

Thijs&Yvi

1. Anja:
    17 augustus 2018
    Lekker!!! Ook buiten de vliegtuigen al die parkieten gespot in het Vondelpark?
    En idd. Wat een hectiek in het centrum fietsen 😱 Mooi tochtje👍🏼