Dag 2

5 augustus 2018 - Vilsteren, Nederland

Vanmorgen op tijd gewekt door de zon. Rustig opgestaan en koffie en thee gezet, daarna eitje gekookt en ontbeten. Na het ontbijt alles ingepakt en rond 10u op de fietstgestapt.

Het weer was heerlijk, af en toe een wolkje voor de zon en de temperatuur was aangenaam.

Heel wat mooie fietspaden bereden en veel langs het kanaal gefietst. Een stuk fietspad leek wel een verhard mountainbikepad, er zaten leuke bochtjes in en kleine heuveltjes, erg leuk om te fietsen.

In Heeten even lekker een terrasje gepakt en even heerlijk genoten van een koud glas frisdrank en genoten van een heerlijke lunch. Matthijs van een uitsmijter en ik van een broodje pulled pork. Na de lunch weer op de fiets gestapt en de weg vervolgd richting Raalte, vanaf daar de knooppunten weer verder vervolgd en even afgeweken bij Lemelerveld om boodschappen te doen, daarna doorgefietst naar Vilsteren, waar we op het Natuurkampeerterrein overnachten. Op hetzelfde plekje waar ik 3 weken geleden stond.

Vandaag hebben 62,35km gefietst.