Dag 1

1 oktober 2018 - Beers, Nederland

Deze week weer een weekje vakantie en de voorspellingen zijn best goed, dus afgelopen weekend mijn fietstassen ingepakt en vanmorgen op de fiets gestapt. De route voor de 1e dag van de week al uitgestippeld. Vandaag ging de reis naar Beers, Landgoed De Barendonk. Hier verblijf ik op het Natuurkampeerterrein.

De ochtend begon met wat regen, maar die was snel voorbij en ik kon droog de fiets op om aan mijn toer te beginnen.

Het weer was erg wisselvallig, dan weer even een klein buitje met daarna weer volop zon. Regenpak heb ik niet hoeven gebruiken, wel mijn jas, de wind was soms erg sterk en fris. Maar de zon maakte het weer goed en kon vandaag lekker in m’n korte broek fietsen.

Bij Wageningen het veerpontje en door naar Zetten en Andelst daarna richting Wijchen, hier mijn boodschapjes gedaan en weer op de fiets verder naar Cuijk om mijn weg te vervolgen naar Beers en te eindigen bij Natuurkampeerterrein De Barendonk. Vorig jaar hier ook verbleven, alleen toen niet in de tent, maar in een Trekkershutje.

Na het koken en de afwas heerlijk genoten van een warme mok verse muntthee, geplukt uit de kruidentuin die hier aanwezig is.

Nu lekker aan een chocomelletje en de route voor morgen bedenken en uitstippelen.

Hele fijne avond!

Fietsgroetjes,

Yvi

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja: