Dag 3

3 oktober 2018 - Werkendam, Nederland

Heerlijk geslapen. En met een zonnetje en wat wolkjes heerlijk opgestaan en genoten van een bakje yoghurt met muesli. Daarna alles ingepakt en op de fiets gestapt.

Het was een lekker dagje met toch nog aardig wat wind, maar wel met regelmatig zon.

Met de veerpont van Sprang-Cappele naar Dussen en vanaf toen over de dijk richting Uppel en zo door naar Werkendam. Daar een supermarkt opgezocht en even laat geluncht en boodschappen gedaan en toen weer op de fiets voor het laatste stukje richting de Biesbosch.

Aangekomen op de camping eerst even de tent van onder laten drogen, door de condens was alles nat. Daarna tentje opgezet en een kopje thee gemaakt. Het was pas 16.30, maar ik had erg trek dus lekker de pasta klaargemaakt en gegeten. Daarna weer een koppie thee gezet en genoten van het uitzicht. Na dit alles even opgeruimd en een korte wandeling gemaakt naar de vogeluitkijktoren. Weer terug op de camping even een stroopwafeltje gegeten en nu genieten van het uitzicht. En straks de route voor morgen bekijken. Ik ga richting Delft.

Vandaag was een vrij korte dag, heb 58,73km gefietst vandaag.

Fijne avond en fietsgroetjes,

Yvi

1. Trudi:
    3 oktober 2018
    Mooie foto's. Succes voor de rest van de week!
  2. Anja:
    4 oktober 2018
    Heerlijk! Ik zit nu in Heemstede, straks even naar het strand
    Mooie foto's weer! 👍🏼