Dag 1 - Scherpenzeel -> Hoenderloo, labelterrein Spelderholt

9 oktober 2017 - Hoenderloo, Nederland

Vanmorgen vertrokken vanaf Scherpenzeel. Het was bewolkt, maar prima fietsweer. Eerst even wat boodschapjes gedaan in het dorp en toen op pad gegaan voor de 1e fietsdag. Ik volgde wat knooppunten en op een gegeven moment was ik een verkeerde weg ingeslagen, gewoon doorgefietst en uiteindelijk kwam ik op een heel mooi fietspad en kon ik via een ander knooppunt mijn weg vervolgen. Uiteindelijk was het oom niet erg dat ik verkeerd was gereden, heb uiteindelijk een hele mooie fietsroute gereden, die ik anders had gemist. Ergens op de Edese heide een pauze genomen, dit was ook een aangename pauze, super mooi uitzicht en ik had met mijn volgeladen fiets veel bekijks van de militairen die een oefening hadden. Bij Otterlo nog een fruitbreak gedaan, ik had tenslotte geen haast. Rond 14.00u was ik al op het Scouting terrein. Helaas begon het te regenen en ben ik een plekje gaan zoeken voor mijn tentje, deze moest ik in de regen opzetten, dus snel gedaan en snel alles van de fiets gehaald. Heb in de tent nog m'n laatste croissantje opgegeten en ga zo eens kijken voor de route van morgen, ik ga niet naar Angeren zoals gepland, want dit is maar 24km fietsen, ik ga nu richting Nijmegen en kijk voorbij Nijmegen ergens naar een camping.
Zoneteen lekker pasta maken en hopen dat het droger wordt en blijft natuurlijk.

1. Inn:
    9 oktober 2017
    Geweldig, zo kun je maar zien dat verkeerd gaan niet altijd slecht is voor je. Ik hoop wel dat je toch in ieder geval en paar dagen droog weer krijgt en wat ik hoorde wordt het dit weekend aardig weer.
    Ben benieuwd naar je volgend verslag.
  2. Trudi:
    9 oktober 2017
    Mooie foto's, Yvette! Hoop dat je het een beetje droog kan houden! Goede reis verder!