Dag 5

17 juli 2018 - Nordhorn, Duitsland

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, voor mijn doen dan ;-) Om 9.30u zat ik aan het ontbijt beneden, heerlijk rustig gezeten en gegeten en gedronken. Daarna mijn spullen gepakt en richting de dierentuin gegaan. Het is een erg mooi park, met allerlei dieren, ze hebben er vooral kleinere dieren, maar het is een erg leuk park, ook als je kleine kinderen hebt. Ze hebben er ook een soort kinderboerderij. Je kan zelfs tussen de grasparkieten zitten, deze komen dan bij je en sommige kan je over hun kopje aaien.

Na de dierentuin nog even door Nordhorn gefietst even bij ExtraBlatt wat gegeten en gedronken en toen weer op de fiets gestapt en in het stadspark even wat zitten lezen, even heerlijk rustig.
Daarna even wat drinken gekocht bij de supermarkt en nog wat door Nordhorn gefietst en toen naar de Vechtesee gegaan en daar heerlijk rustig langs het water wat zitten lezen en relaxen. Er stond een aangename wind dat het vertoeven langs het water erg aangenaam maakte.

Tegen een uurtje of 4 naar Pier 99 gegaan en lekker wat gaan drinken, rond een uurtje of half 6 een schnitzeltje besteld en daarna richting het hostel gegaan om mijn spullen vast uit te zoeken en in te pakken. De voortassen zitten al op de fiets en de fiets staat in het afgesloten hok. Nu de rest nog even inpakken en dan lekker een afkoelende douche en nog wat lezen of Netflix kijken en dan lekker op tijd mijn bedje in, want morgen wordt een dag van rond de 75km of meer.

Vandaag staat er ondanks mijn rustdag alsnog 23km op de teller.

Fijne avond en tot morgen!

Fietsgroetjes,
Yvi

1. Anja:
    17 juli 2018
    Haha, die snitzel zal je wel goed gesmaakt hebben. Wat heb je super weer!!! Staat er daar ook wel een straf windje? Hier wel, ook ik heb er morgen ong. 80 op het programma staan, ga een rondje Leersum
    doen. Ff op bezoek bij fam., en wat is het mooi daar bij het water!!! Sukses weer morgen, en veel fietsplezier 🚴🏼😎👋🏼
  2. Yvette:
    18 juli 2018
    Het was heerlijk.
    Zeker straf windje, maar was wel ff prettig. Hopelijk vandaag iets minder en anders achterwind en geen tegen is ook goed.
    Goede fietsttocht vandaag.
  3. Inn:
    21 juli 2018
    Het ziet er top uit en lekker relaxed. Top meid 🤗🐾