Dag 4 - Tull en 't Waal -> Loosdrecht

12 oktober 2017 - Loosdrecht, Nederland

Vanmorgen al vroeg gewekt door Elvis de haan. Op het gemakje opgestaan, wat fruit gegeten en daarna even lekker gedoucht. Na het douchen nog even wat gegeten en m'n slaapspullen opgeruimd, tassen ingepakt en binnentent eruit gehaald en opgevouwen. Buitentent nog even laten staan en nog even wat gedronken. Toen de buitentent redelijk droog was deze opgevouwen en m'n fiets weer opgezadeld. Fiets aan de voorkant van het Fort neergezet bij het theehuis en daarna nog even langs het fort gewandeld en naar Lunet aan de Snel achter het fort geweest. Zo rond 11.30 was ik weer bij het theehuis en genoot van een kopje thee en een lekkere panini. Erg leuk hoe Reinaerde dit theehuis runt met die jongens en meiden. Ik werd zeer netjes en vriendelijk geholpen door de jongeman, het was wat druk vertelde hij, ze hadden een grote lunch voor 30 man en een aantal high teas, dus mijn panini was iets later dan hij had gepland en bood zijn excuses aan, ik vertelde dat hij eerst zijn werk maar even af moest maken, ik had geen haast, dat vond hij fijn. Na de heerlijke panini ben ik op de fieta richting Houten gestapt en dwars door Utrecht gefietst, tussendoor even afgeweken van de route om zuslief op haar werk te bezoeken, daarna doorgefietst naar Fort Spion, mijn overnachtingsplek voor de komende 2 nachten. Morgen lekker een rustig dagje met hier wat van de omgeving bekijken door wandelen en fietsen.
Vandaag stond de kilometerteller op 47,23km.
Bedankt voor de reacties en tot morgen!