Dag 5 - Rustdag

13 oktober 2017 - Loosdrecht, Nederland

Vandaag was een rustdag. Lekker uitgeslapen, rustig ontbeten en aangekleed. Heb de gps gepakt en ben op de fiets naar Loenen gestapt. Heb daar een heerlijke rondwandeling gemaakt, hierna even lekker een verse muntthee gedronken en een broodje gegeten. Na de lunch ben ik op de fiets naar Loenersloot gegaan om daar even te kijken en daar even een geocache te zoeken en nog even een wandelingetje door de kasteeltuin gemaakt. Daarna weer op de fiets richting Loenen, met een kleine uitwijking om een geocache van een Scoutinggroep te loggen. Inmiddels was rond half vier en ben ik naar de supermarkt gegaan. Mijn avondeten was pannenkoeken.
Op de rustdag toch zo'n 19,24km gefietst en geen idee hoeveel gelopen, maar dat was bijelkaar meer dan 10km.
Morgen is helaas alweer de laatste dag, ik fiets dan niet naar huis, maar naar mijn ouders en zusje. Mijn zusje viert morgen haar verjaardag.
Bedankt voor de reacties en tot morgen!

1. Cilia Tiggelaven:
    13 oktober 2017
    Zo te lezen weer een top dag.
  2. Marielle:
    13 oktober 2017
    Mooie foto's xx
  3. Eveline:
    14 oktober 2017
    Stoer dat je dit doet, Yvetje!! Wat is het mooi daar zeg. Geniet van je laatste dagje xx
  4. Inn:
    14 oktober 2017
    Heerlijk om je zo te volgen. Het is een mooi verslag met leuke foto's. Bedankt en gezellig weekend.
    👍😍🦋🐞💋