Dag 2 - Hoenderloo -> Beers

10 oktober 2017 - Beers, Nederland

Heb een redelijke nacht gehad, zoals altijd 1e nacht in een tentje vaak wakker, maar werd niet moe wakker. Helaas was de tent behoorlijk nat. Binnentent was droog en deze heb ik droog in een andere tas ingepakt. Buitentent daarentegen was zeiknat, deze nat ingepakt. Na ontbijt en tandenpoetsen ben ik op de fiets gestapt, de zon kwam zelfs iets door. De planning was om naar Angeren te gaan, maar dat bleek maar 24km fietsen, dus ik ben doorgefietst naar Beers. Onderweg vanaf Hoenderloo heel wat klimmen doorstaan, na Malden geen klimmen meer, maar wel harde tegenwind. Van Lent tot aan Malden regen gehad. Met de wisselvallige voorspellingen heb ik er voor gekozen mijn tentje te laten drogen en dus een nachr in een trekkershutje te overnachten. Tent kon ik bij de hut lekker uithangen en is nu geheel droog. Morgen is de planning om naar Fort Werk aan de Korte Uitweg te fietsen, een dagjw eerder dan gepland, misschien blijf ik hier dan 2 nachten en ga de stilstaan dag dan lekker de omgeving verkennen, maar dat zie ik morgen wel weer.
Vanaf weer pasta gegeten, dit keer pasta bolognese. Vandaag stond er 64,52km op de teller.
Bedankt voor de reacties en tot morgen!

1. MiM:
    10 oktober 2017
    Genieten! Heerlijk de neus in de wind. Fijn dat je tent weer droog is. Zo een trekkershut is ook fijn vertoeven. Veel plezier!
  2. Marielle:
    Goed bezig schone zus😘
  3. Cilia Tiggelaven:
    10 oktober 2017
    Veel fiets plezier en het weer wordt vanaf nu steeds beter volgens de weerberichten .
  4. Inn:
    10 oktober 2017
    Succes morgen en inderdaad het weer word beter zeggen ze. Slaap lekker