Dag 3 - Beers -> Tull en 't Waal

11 oktober 2017 - Tull en Het Waal, Nederland

Vanmorgen door een 60tal kleuters gewekt om 7.30u. Ze hadden een speldag op het landgoed. Heb alles opgeruimd en ben om 8.30u even gaan ontbijten op de veranda met uitzicht op een stel kleuters die kat en muis tikkertje aan het spelen waren. Om 9.30u zat ik op de fiets en vertrok vol goede moed naar Fort Werk aan de Korte Uitweg. Gister was een tocht met veel klimmen, vandaag was een tocht met veel tegenwind, maar ach het was droog, vond dat belangrijker dan die wind. Heb weer heel wat mooie stukken van Nederland gezien. Bij Batenburg even een korte break gehouden en de route verderrl bepaald tot aan Beneden Leeuwen, daar even boodschappen gedaan en vanaf daar de route weer verder bepaald en bij Tiel een lunchbreak gehouden en vanaf daar weer het laatste stuk van de route bepaald. Vandaag 73,3km gefietst. Morgen naar Fort Spion in Loosdrecht, dat is maar 35km volgens Google Maps, dus morgen uitslapen, hier op het Fort een kopje thee drinken en de geocache lopen die hier ligt. En dan op het gemakje naar Loosdrecht.
Bedankt voor de reacties en tot morgen!

1. Marielle:
    11 oktober 2017
    Ik hoop dat je morgen ook weer een droge dag hebt!!!
  2. Cilia Tiggelaven:
    11 oktober 2017
    Hopelijk weer zo mooie toch
  3. Sebas:
    11 oktober 2017
    Lange zinnen horen bij lange fietstochten 😄
    Erg leuk om te lezen. Wat is dit land mooi op de fiets he!
    Op weg naar loosdrecht, voorstel.. rij dan door gagelbos naar Westbroek en dan rechts om westbroek (korssesteeg is verlengt) richting vliegveld. Of omrijden vanuit gagelbos, molenpolder, halverwege rechts en dan links via tienhoven.. halverwege tienhoven heb je rechts een fietspad (dwarsdijk) door een veen/landbouw gebied richting vliegveld loosdrecht. Erg mooi ook.
    Ik fiets er wel eens.